http://rusblogi.delfi.lv/BCCINFO/apelacijas-sudziba-par-centra-rajona-tiesneses-iveta-stuberovskas-21-06-2011-spriedumu-lieta-c27165110/
Abrenes iela 3, Rīga, LV1050
Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas
(tiesnesei I. Stuberovskai)
Civillieta Nr.C27165110
Rīgas Apgabaltiesai
Brīvības bulvārī 34, Rīgā, LV-1886
Prasītājs – Boriss Klopcovs, pk
181151-13001,
Kauņas iela 61-2, Daugavpils, LV5417
2011.gada
24-25.jūlijā Nr. F4564
Apelācijas sūdzība
par 2011 .gada 21 .jūnijā Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas (tiesneses
I. Stuberovskas) spriedumu
[1]
Spriedums nav taisnīgs un nav pamatots vairāku iemeslu dēļ, līdz ar to
pārsūdzams pilnā apjomā.
[2]
Pirmkārt, taisot spriedumu, tiesa neņēma vērā Administratīvā procesa likuma
(turpmāk arī - APL) 1.panta trešā daļas 5.punktu, kas nosaka, ka
„Administratīvais akts nav: 5) kriminālprocesuāls lēmums un tiesas nolēmums.”
Lietā nav strīda, ka Ieslodzījuma vietu pārvaldei (turpmāk arī - IeVP) ar
Specializētā vairāku nozaru prokuratūras (turpmāk arī - SVNP) pavadvēstuli tika
pamatoti pārsūtīts kriminālprocesuālais iesniegums Kriminālprocesa likuma
(turpmāk arī - KPL) 369.panta otrās daļas 1.punkta kārtībā, par krimināllietas
ierosināšanu par noziedzīgu nodarījumu, kas paredzēts Krimināllikuma 205.pantā,
319.panta pirmajā daļā ( lietas 75.-76.lapas). Līdz ar to, tiesneses ieskatu
par to, ka izmeklēšanas (izziņas) iestādes darbības, kas veiktas
kriminālprocesa ietvaros, var nosaukt par „valsts pārvaldes iestāde faktisko
rīcību” nevar atzīt par pamatotu un likumīgu, jo tas ir pretrunīgs ar, jau
minēto, APL 1.p.3.d. 5.punkta prasībām. Ar vairākkārtiem Latvijas Republikas
Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamenta lēmumiem, apspriežot
jautājumu par iespēju pārbaudīt APL ietvaros izziņas un prokuratūras iestādes
rīcību, kas tika veikta sakara ar Kriminālprocesuālā rakstura personas
iesniegumus, ir galīgi noteikts, ka „vērā ņemams tas, ka jautājums par
ieslodzītā iesnieguma [par krimināllietas ierosināšanas B.K.] - ir
kriminālprocesuālas dabas un līdz ar to tas nav pakļauts administratīvo tiesu
kontrolei. Tādējādi administratīvo tiesu kontrolei nav pakļauta prokuratūras
[šī gadījumā - izziņas iestādes B.K.] rīcība, kas saistīta ar personas sūdzības
izskatīšanu. Tāpat administratīvo tiesu kontrolei nav pakļauta prokuratūras
rīcība, neizskatot pēc būtības pieteicēja sūdzību par Ieslodzījuma vietu
pārvaldes lēmumu, ar kuru pieteicēja sūdzība iepriekš minētajā jautājumā ir
atstāta bez izskatīšanas.” (sal. Ar 2008.gada 29.decembrī Latvijas Republikas
Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departaments kopsēdē lēmuma lietā
Nr. SKA-775/2008, A70138086 4.3.punktu). Vēl jo vairāk, ar 2008.gada 11.janvāra
Austākas tiesas Senāta Administratīvo lietu departamenta sprieduma lietā Nr.
SKA-47/2008 ir noteikts, ka Latvijas Kriminālprocesa kodeksa trešās sadaļas
desmitā nodaļa (109.pants) regulē krimināllietas ierosināšanu, tostarp arī
personu pieteikumu izskatīs kuros ir norādīts uz noziedzīga nodarījuma
izdarīšanu. Līdz ar to, saņemot tiesā pieteikumu par prokurora rīcību,
Administratīvo lietu departamenta ieskatā tiesai ir jāvērtē, vai pārsūdz rīcība
ir veikta valsts pārvaldes jomā, vai arī tā ir veikta, īstenojot tiesu varai
pieši kompetenci, konkrētajā gadījumā, izlemjot iesniegumu par krimināllietas
ierosināšanu. Administratīvo lietu departaments piekrīt Administratīvās
apgabaltiesas secinājumam, ka tas apstāklis, ka prokuratūras amatpersonas nav
pieņēmušas vienu no kriminālprocesuālajiem lēmumiem, kas minēti Latvijas
Kriminālprocesa kodeksa 109.panta otrajā daļā, bet sniegušas atbildi, nepadaros
sniegto atbildi par faktisko rīcību. (sk. arī - PILNĪGI VIENĀDO pēc būtības -
Latvijas Republikas Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamenta
sprieduma lietā Nr. SKA-424/2007, Nr. C27149304). Kā arī, izskatot līdzīgo
lietu, Latvijas Republikas Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu
departamenta 2007.gada 25.oktobrī sprieduma lietā Nr. SKA-42/2007 10. punktā ir
noteikusi „Izvērtējis kasācijas sūdzību, apgabaltiesas spriedumu, pieteikumu,
kā arī pieteicēju saraksti ar Valsts policiju un Iekšlietu ministriju, Senāta
Administratīvo lietu departaments atzīst, ka tiesvedība šajā lietā daļā par
atlīdzinājumu par Jūrmalas policijas pārvaldes rīcību, Iekšlietu ministrijas
2005.gada 2.decembra lēmuma Nr.1/58-1743-1003-B un 2006.gada 11.janvāra lēmuma
Nr.6 atcelšanu un morālā kaitējuma, kas nodarīts ar 2006.gada 11.janvāra lēmumu
Nr.6, atlīdzinājumu ir izbeidzama, jo pieteikums šajā daļā nav izskatāms
administratīvā procesa kārtībā. [10.1] Kā jau Senāta Administratīvo lietu
departaments iepriekš atzinis, prasījums par atlīdzinājumu nav patstāvīgs
prasījums tādā ziņā, ka persona administratīvajā tiesā var prasīt nevis
vienkārši atlīdzinājumu kā tādu neatkarīgi no kaitējuma avota, bet tikai
atlīdzinājumu par tādu kaitējumu, kas nodarīts ar administratīvo aktu vai
faktisko rīcību (sk., piemēram, 2007.gada 11.maija sprieduma lietā
Nr.SKA-364/2007 17.punktu). Šis secinājums izriet gan no Administratīvā procesa
likuma būtības procesuāli reglamentēt administratīvi tiesiskas attiecības starp
valsti un personu, gan arī konkrētāk no šā likuma 92.panta, saskaņā ar kuru
ikviens ir tiesīgs prasīt atbilstīgu atlīdzinājumu par, tai skaitā, morālo
kaitējumu, kas viņam nodarīts ar administratīvo aktu vai iestādes faktisko
rīcību. Tātad vispirms, lai varētu jautājumu par atlīdzinājumu izvērtēt
administratīvā procesa ietvaros, ir jākonstatē, ka kaitējuma esamība tiek
pamatota ar rīcību, kas izriet no administratīvi tiesiskajām attiecībām.
[10.2]
Kā secināms gan no apgabaltiesas sprieduma, gan pieteikuma, gan pieteicēju
apsvērumiem, kas izteikti Valsts policijai un Iekšlietu ministrijai, šīs lietas
pamatā ir jautājums par atlīdzinājumu par morālo kaitējumu, kas abiem
pieteicējiem nodarīts ar Jūrmalas pilsētas policijas pārvaldes rīcību. Šī
rīcība izpaudusies kā bezdarbība, saprātīgā termiņā nepabeidzot kriminālprocesu
krimināllietā.
Senāta
Administratīvo lietu departaments atzīst par pamatotu apgabaltiesas secinājumu,
ka izziņas izdarītāja bezdarbība, neveicot kādas kriminālprocesuālas darbības,
nav ne administratīvais akts, ne faktiskā rīcība. Proti, šīs ir darbības, kas
veiktas krimināltiesisko, bet ne administratīvi tiesisko attiecību ietvaros.
Šādu darbību tiesiskuma izvērtēšana nav administratīvo tiesu kompetencē, jo
atbilstoši Administratīvā procesa likuma 103.panta pirmajai daļai
administratīvā procesa tiesā būtība ir tiesas kontrole pār iestādes izdota
administratīvā akta vai iestādes faktiskās rīcības tiesiskumu vai lietderības
apsvērumiem rīcības brīvības ietvaros. No šā secinājuma, ievērojot iepriekš
10.1.apakšpunktā teikto, izriet nākamais, ka administratīvo tiesu kompetencē
nav arī pārbaudīt, vai šāda rīcība radījusi kaitējumu, par ko būtu piešķirams
atlīdzinājums.
Līdz
ar to tiesvedība attiecībā uz prasījumu par atlīdzinājumu saistībā ar Jūrmalas
pilsētas policijas pārvaldes rīcību ir izbeidzama, pamatojoties uz
Administratīvā procesa likuma 282.panta 1.punktu, jo lieta šajā daļā nav
izskatāma administratīvā procesa kārtībā. Pirmkārt, nav šaubu, ka persona
tiesības uz atlīdzinājumu var pamatot vienīgi ar Satversmes 92.panta trešo
teikumu, saskaņā ar kuru nepamatota tiesību aizskāruma gadījumā ikvienam ir
tiesības uz atbilstīgu atlīdzinājumu. Kā atzinusi Satversmes tiesa, šī norma kā
jebkura cilvēktiesību norma, ir piemērojama tieši un nepastarpināti (sk.
Satversmes tiesas 2001.gada 5.decembra sprieduma lietā Nr.2001-07-0103
1.punktu). Tomēr šī atziņa nenozīmē, ka persona pati var izvēlēties, kura
procesa ietvaros tā īstenos Satversmē noteiktās tiesības uz atlīdzinājumu. Kā
jau iepriekš atzīts, administratīvajā procesā jautājums par atlīdzinājumu nav
izvērtējams citādi kā administratīvi tiesisko attiecību kontekstā. [10.3.3]
Ievērojot minēto, atzīstams, ka tiesvedība pieteikuma daļā par šā sprieduma
10.3.1.apakšpunktā minētajiem prasījumiem ir izbeidzama, pamatojoties uz
Administratīvā procesa 282.panta 1.punktu.”
[2.1] Saskaņa ar KPL 373.panta (Atteikšanās
uzsākt procesu) noteikumiem; Ja procesuāli pilnvarota amatpersona konstatē, ka
nav pamata kriminālprocesa uzsākšanai, tā pieņem lēmumu, ko var uzrakstīt arī
rezolūcijas veidā, un par to paziņo personai, kura iesniedza ziņas par
iespējamu noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, izņemot ārstniecības personas vai
iestādes. Saskaņa ar minētas panta 5. daļu; Lēmumu par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu
šā likuma 369.panta otrās daļas 1., 2. un 4.punktā minētās personas 10 dienu
laikā pēc paziņojuma saņemšanas var pārsūdzēt prokuroram, ja lēmumu pieņēmis
izmeklētājs. Līdz ar to atzīstams par nepamatotu tiesneses ieskats par to, ka
„Saskaņā ar šo noteikumu 14.punktu pārvaldes priekšnieka izdotos
administratīvos aktus un faktisko rīcību persona var apstrīdēt Tieslietu
ministrijā; Tieslietu ministrijas lēmumu var pārsūdzēt tiesā”.
[2.2]
Lietā nav strīdā par to, ka atteikums sniegt atbildi uz ieslodzīto svešvalodā
iesniegto iesniegumu publisko tiesību jomā ar Latvijas tiesas judikatūru ir
galīgi atzīts par prettiesisku (sk. lietas materiāliem pievienoto 2010.gada
27.aprili Administratīva apgabaltiesa lēmuma lieta Nr.A42661508,
AA43-1518-09/10 9.punktu). Vēl jo vairāk, lietā vispār nevar būt strīda par to,
ka IeVP ir apdomīgi pārkāpusi Cilvēktiesību un Pamatbrīvību Aizsardzības
Konvencijas 6.p. 3.d. (e)punkta prasības, to kopsakarība ar Latvijas
Kriminālprocesa likuma normas. Ka arī, lieta nevar būt strīda par IeVP
motīviem, jo izskatot iesnieguma saturu un būtību, IeVP pamatoti (jo minētai
jautājums tika pārsūdzēts ne mazāk, ka 12-15 reizes, t.sk. daļa no šis sūdzības
tika pārbaudīta prokuratūrā un IeVP! B.K.) konstatējusi, ka iesniegumā
norādītie faktiskie apstākli pilnīgi atbilst patiesībai. Sakarā ar to, lieta
nevar būt strīda par IeVP rīcības apdomīgu ļaunprātīgumu, nolūkā aizvest no
atbildības savus kolēģus no Jelgavas cietumā administrācijas, kas patiešām
izdarījusi kriminālā rakstura nodarījumu.
[3.3]
Tādējādi lietā ir būtiskais tiesiskais aspekts, proti, vai Latvijas vispārējas
jurisdikcijas tiesā ir aizsargāmas personas aizskartas Konstitucionālās
tiesības. Konkretizējot tiesiskas apstākļus būtību, lietā ir strīds – vai
Latvijā patēšam darbojos Satversmes 92.panta pirmais un trešais teikumi.
Saskaņā ar Satversmes tiesas secinājumiem, to kopsakarība ar Satversmes tiesas
likuma 32.pantu, „[1] Satversmes 92.panta trešais teikums paredz, ka
’’nepamatota tiesību aizskārumā ikvienam ir tiesības uz atbilstīgu
atlīdzinājumu’’. Šī norma ietver vispārēju garantiju – ja valsts ir pārkāpusi
indivīda tiesības, tam ir tiesības uz atlīdzību. Ka jebkura cilvēktiesību
norma, arī Satversmes 92.panta trešajā teikumā ietvertā tiesību norma ir
piemērojama tieši un nepastarpināti. Bez tam šī norma neparedz, ka tās
konkretizēšanai nepieciešams īpašs likums. Šāda likuma neesamība ir saistāma ar
Satversmes 92.panta trešā teikuma tiešas piemērošanas iespēju un nevar būt
iemesls atteikumam pieņemt tiesā indivīda prasību par atlīdzinājuma piedziņu.
Ja iesniedzējs uzskata, ka viņa tiesības ir nepamatoti aizkārtas, viņš
atsaucoties tieši uz Satversmes 92.panta trešo teikumu, ir tiesīgs griezties
vispārējas jurisdikcijas tiesā ar prasību par atbilstīga atlīdzinājuma piedziņu.
. Īpaša likuma neesamība neaizkar un neierobežo iesniedzēja konstitucionālās
tiesības uz tiesību aizsardzību”.(sk. Satversmes tiesas 2001.gada 5.decembrī
spriedums lietā Nr. 2001-07-0103 1.punktu).
[3.4]
Vēl jo vairāk, ar vairākkārtiem Rīgas apgabaltiesas Civillietu kolēģijas
lēmumiem ir apstiprināts civilprocesa vispārējas princips, proti, personās
personas tiesības saskaņā ar Civilprocesa likuma 1.pantu ir celt prasību
vispārējā civilprocesuālajā kārtībā. Pēc pilnīgi līdzīgiem lietas apstāklim,
2010.gada 19.maijā Rīgas apgabaltiesas Civillietu tiesas kolēģijas lēmuma lietā
Nr.C29559009,CA-2599/24 norādījusi: „Pirmās instances tiesa konstatēja, ka no
Ieslodzījumu pārvaldes likuma 2.panta izriet, ka Latvijas Republikas
Ieslodzījumu vietu pārvalde ir Tieslietu ministrijas padotībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, tādējādi minētās iestādes nodarītā kaitējuma atlīdzināšanas
kārtību nosaka valsts pārvaldes iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas
likuma noteikumi. Rīgas apgabaltiesa secina, ka Boriss Klopcovs prasībā nav
apstrīdējis iestādes administratīvo aktu, bet lūdzis atlīdzināt morālo
kaitējumu, līdz ar ko viņam nevar būt liegtas tiesības celt prasību vispārējās
jurisdikcijas tiesā saskaņā ar Civilprocesa likuma 1.pantu, kurš nosaka, ka
katrai personai ir tiesības uz savu aizskarto un apstrīdēto civilo tiesību un
ar likumu aizsargāto tiesību aizsardzību tiesā. Arī Civilprocesa likuma
127.panta pirmajā daļā noteikts, ka jebkura pilngadīga un rīcībspējīga persona
var celt tiesā prasību, lai aizstāvētu savas aizskartās vai apstrīdētās civilās
tiesības”. Pamatojoties uz to, pirmās instances tiesas nolēmums tika atzīts par
nepamatotu un atcelts. Kā arī, izskatot līdzīgo jautājumu par pirmās instances
tiesas tiesneses ieskatiem par to, ka „... gan Tieslietu ministrija, gan arī
Ieslodzījumu vietu pārvalde uz atzīstamas par tiešās pārvaldes iestādēm, kas
pieņemot lēmumus un īstenojot savu darbību, darbojas administratīvo tiesību
jomā, tāpēc Rīgas pilsētas Centra rajona tiesai nav pamata Civilprocesuālā
kārtībā lemt jautājumu par valsts pārvaldes iestādes amatpersonas rīcības
tiesiskumu un par tā rezultātā nodarītā kaitējuma atlīdzību, bet gan tas
izlemjams Administratīvā procesa kārtībā.
Pārbaudījusi lietas materiālus, Civillietu
tiesu kolēģija atzīst, ka pirmās instances tiesas tiesneses lēmums atceļams un
jautājums nododams jaunai izskatīšanai tai tiesai, kura lēmumu pieņēmusi.
Satversmes 92. pants paredz, ka ikviens var
aizstāvēt savas tiesības un likumiskās intereses taisnīgā tiesā. Savukārt
Civilprocesa likuma 1. pants nosaka, ka katrai fiziskai personai vai juridiskai
personai ir tiesības uz aizskarto vai apstrīdēto civilo tiesību vai ar likumu
aizsargāto interešu aizsardzību tiesā, tādā veidā vispārējā tiesības
ierobežojot ar civilām tiesībām, kā arī nosakot kārtību kādā tās piesakāmas,
t.i., ka ceļot prasību, prasītājam jāpierāda, ka: 1) viņam tādas tiesības
pieder /prasības aktīvais pamats; 2) ka atbildētājs tās aizskāris vai apstrīd
/prasības pasīvais pamats/, t.i. prasības aktīvā pamatā prasītājam jāpierāda
visi tie viņa tiesību traucējumi no atbildētāja puses, kas izteicas atbildētāja
aktīvā darbībā, uz ko tam nebija tiesību, bet prasītājam nav jāpierāda tiesību
traucējumi, kas izpaudušies atbildētāja pasivitātē vai bezdarbībā.
Kā izriet no iesniegtā prasības pieteikuma,
konkrētā gadījumā Nauris Rakuzovs lūdzis pakļaut tiesu varas kontrolei valsts
rīcību, kas vērsta uz morāla kaitējuma esamības nodibināšanu un atlīdzības
noteikšanu. Tādējādi secināms, ka N.R. prasības pieteikuma pamatā ir
civiltiesisks strīds par morāla kaitējuma atlīdzināšanu.
Kā tas pamatoti norādīts blakus sūdzībā, tad
prasītājs nav lūdzis izvērtēt valsts iestādes pieņemtā nolēmuma tiesiskumu,
tāpēc nav pamata arī atteikumam pieņemt prasību uz tā pamata, ka strīds nav
attiecināms uz civilo tiesību aizskāruma nodibināšanu, bet gan būtu risināms
administratīvā kārtībā.
Civillietu tiesu kolēģijas ieskatā nav
apšaubāma prasības iesniedzēja tiesības civiltiesiskā kārtā prasīt kompensāciju
par morālu kaitējumu, kā tas vairākkārt arī atzīts judikatūrā.
Šādos apstākļos Civillietu tiesu kolēģija
atzīst, ka pirmās instances tiesas tiesnese, atsakot pieņemt prasības
pieteikumu ir nepareizi piemērojusi tiesību normas, kas novedis pie nepamatota
lēmuma pieņemšanas, līdz ar to Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesneses
2011. gada 8.aprīļa lēmums ir atceļams un lieta nododama jaunai izskatīšanai
tai tiesai, kura lēmumu pieņēmusi.”
[3.5] Spriedumā pamatojumā, tiesnese atsaucas
uz - it, ka - „līdzīga satura pieteikumus, piemēram, Administratīvās rajona tiesas
2009. gada 15.decembra spriedums lietā Nr.A42515508, 2010. gada 7.decembra
spriedums lietā Nr.A421013009, 2011. gada 31.janvāra spriedums lietā
Nr.A42984709”. Pirmkārt, minētajam administratīva rajona „tiesas” nolēmumiem
nevar būt judikatūras nozīmi.
Otrkārt, viena no minētajiem lietam ar Nr.
A42515508 – tas ir tieši lieta pēc mana prasības pieteikumā un tajā lietā
nekāda veida nav izvirzīts jautājums par izziņas iestāde darbības tiesiskuma
pārbaudīšanu Valsts valodā likuma, vai Kriminālprocesa likuma izpratnē.
Treškārt, divus citus norādītas lietas nav
atrādami vispārpieejama www.tiesas.lv mājas lapā
(http://www.tiesas.lv/index.php?id=3479 2010. gada 7.decembra Administratīvās
rajona tiesas spriedumus saraksts, un http://www.tiesas.lv/index.php?id=3526
t.i. 2011. gada 31.janvāra Administratīvās rajona tiesas spriedumus saraksts)
un līdz ar atzīstams, ka tiesnese norādījusi uz kaut kādus „Slepenus” tiesas
nolēmumus, kas nedrīkst būt pārbaudāmas, un līdz ar to nedrīkst būt izvirzīts,
ka lēmuma pamatojums.
Visbeidzot, ka to noteikusi Satversmes tiesa
„publiska rakstura lietas, kurās priekšroka ir sabiedrības interesēm, nevar
uzskatīt par civiltiesiskām lietām Konvencijas izpratnē. Piemēram, lēmumi, kas
saistīti ar nodokļiem, imigrāciju un emigrāciju, vīzas izsniegšanu vai vēlēšanu
tiesībām. Tāpat APK un APL ietvertie tiesību pārkāpumi pret tiesisko kārtību,
kam nepiemīt krimināltiesību sfērai raksturīgās pazīmes, kā arī, nepiemīt
civillietas pazīmes, netiek aptverti ar Konvencijas 6.pantu un Satversmes 92.pantu”-sal.
ar 2002.gada 20.jūnijā Satversmes tiesas spriedumā lietā Nr. 2001-17-0106
6.3.punktu. Tādējādi administratīva tiesas nolēmums nav atzīstams par
„TAISNĪGAS TIESAS NOLĒMUMU” Satversmes 92.pantā izpratnē (ikviens var aizstāvēt
savas tiesības un likumiskās intereses taisnīgā tiesā). Sakarā ar to, kā arī
vadoties pēc daudz kārtiem Senāta Administratīvo lietu departamenta atzinumiem;
„administratīvā procesa tiesā būtība ir pārbaudīt, vai, īstenojot valsts varu
attiecībā uz personu valsts pārvaldes jomā, attiecīgā amatpersona vai
institūcija ir rīkojusies atbilstoši tiesību normām”. Proti, „administratīvais
process ir tiesībaizsardzības mehānisms”, Satversmes 104.panta to kopsakarība
ar Konvencijas 13.panta ietvariem. Līdz ar to, tiesneses lēmums, kas pēc to
tiesisku nozīmē, aizliedz man pieejamību vispārējas jurisdikcijas tiesai, bet
norada uz iespēju vērsties pie nacionālo tiesībaizsardzības mehānismu, pēc to
būtību aizskar manas Konstitucionālās tiesības, kas noteiktas ar Satversmes
92.pantu. līdz ar to pārsūdzēto tiesas spriedumu nevar atzīt par atbilstošu CPL
1.p. 1.d. prasībam.
[4]
Saskaņā ar minēto un vadoties pēc Civilprocesa likuma 34.p. 4.d., to kopsakarā
ar43.p. 4.d un 413. – 417.pp.;
lūdzu:
1) atbrīvot no valsts nodevas par apelācijas
sūdzības iesniegšanu tiesā, saskaņā ar manu grūto materiālo stāvokļi, kas
apliecināts ar Daugavpils pilsētas domes Sociālo lietu pārvaldes 2011.gada
14.jūnijā Izziņas Nr. 01-01/4321 par atbilstību trūcīgas personas statusam.
2) atcelt 2011.gada 21.jūnijā Rīgas pilsētas
Centra rajona tiesas tiesneses I. Stuberovskas spriedumu pilnīgi un nodot
jautājumu jaunai izskatīšanai tai tiesai, kas nolēmumu pieņēmusi;
Prasītājs
/Boriss
Klopcovs/
Pielikumā:
1.
2011.gada 14.jūnijā Daugavpils pilsētas domes Sociālo lietu pārvaldes 2011.gada
14.jūnijā Izziņas Nr. 01-01/4321 kopija par atbilstību trūcīgas personas
statusam – 1 lapas.
|